Na de dood

Ook dieren kunnen wel eens moeite hebben met een plotselinge dood, net als mensen… alleen lijken dieren toch wat vaker laconiek te reageren op de dood… wij mensen denken ook teveel over dingen na 😉

Following the spiritual path

Dexie&prooi Niet zo lang geleden kwam de kater enthousiast binnen met zijn tweede prooi dit jaar. Ik was erg verbaasd omdat zijn prooi geen muis of klein vogeltje was, maar een volwassen waterkip! Hij was ook erg trots en wilde niet loslaten. In plaats dat die zijn prooi opat, ging hij ermee spelen!Ik vond dit erg banaal en zijn dood niet waard. Als Sjamaan en dierentolk besloot ik Waterkip de laatste eer te bewijzen door hem gerust te stellen, als dit nodig was en hem een goede reis naar de Andere Wereld te wensen.

Zodra ik contact had gemaakt met Waterkip zag en hoorde ik al heel snel dat hij zich nog niet bewust was van zijn overlijden. Als een gek rende hij in cirkels rond en schreeuwde “Aaaahhhhh!!! Hij gaat mij pakken, hij gaat mij pakken!” Hierbij fladderde hij met zijn vleugels. Ik vond het aan de ene kant wel komsich om te zien…

View original post 639 more words

3 thoughts on “Na de dood

Leave a Reply

